Helt fan_fucking_tastiskt

Tears under John's mad notes of pain.
Did he answer the demons call now?
JohnKieth

Börjar vänja mig med håret nu! Blev riktigt nöjd faktiskt.

Imorgon så ska Albin komma hit och dricka te, massa bilder på det kommer förmodligen att komma, vi ska ut och gå sen och då ska jag fota lite bilder åt mamma.
Snart bli det USA och jag har 11,400kr att spendera där, ska köpa ett par snygga kängor och sen får vi se vad jag hittar för skoj!

Jag har varit lite inaktiv på senaste tiden och vi förtjeänar att veta varför, det är rätt mycket i skolan att ta hand om just nu men det är snart avklarat!

Jag orkar inte skriva så mycket mer just nu! Hörs snart!

//J&S!

Kommentarer
Postat av: WOAH! Albin!

Blir askalas! :D

Teparty!

2009-12-04 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0