Saker jag borde köpa i USA...

Aaa, och motiveringar! :D


Svart cardigan + missbildat ansikte!
Jag menar, vem vill inte kunna göra den minen?


Cardigans i överflöd! Gud så snygga de är! Har redan en grå, fast den sitter inte som jag vill...

Någon snygg sjal, rött kommer vara mitt ledmotiv så det blir något i detta stuk skulle jag tro.

Västar kommer också stå högt på spanarlistan! Så snyggt att ha till en skjorta, och om det är kyligt så kan man alltid ha en cardigan över! Mums!

Randigt! Jag har ingen svart/vitrandig tröja.. Så illa! Och jag menar, en sån och en väst är ju bara för snyggt!

Rött bälte! Eftersom det skulle passa till sjalen!

Någon snygg jacka som skulle passa till resten av stilen...

Långärtmat med knappar! För att jag vill ha det.

Och kanske lite festkläder? :D


Skulle ha ett videoinlägg här, jag spelade faktiskt in ett, men jag glömde koppla in micken! Men det kanske kommer ett senare.

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

spar sjalen i min inspirationsmapp på data

2009-12-13 @ 21:29:01
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0