I skolan, så trögflytande och råttorna ger mig ingen tid att andas.


Jaja, bilden ville inte fixa sig som jag ville.

Så skulle jag ha sett ut på Halloween om jag skulle ha gått ut. Visst blev blodet bra? (:

Sitter i skolan och ska egenlitgen göra ett prov i geografi men jag orkar inte just nu. Det är ett hemproiv så jag har två veckor på mig att skirva så det gör inget att jag inte gör det nu.
Sitter och lyssnar på pop, speciellt på Markus Krunegårds två nya album! Gud så bra de är! På onsdag ska jag och Olivia boka biljetter till hans konsert som är i mars nästa år i Södertälje! Kanske kommer fixas in två timmar innan insläppet om vi har tur, men det är som sagt var bara ett kanske!

Livet leker för tillfället, jag ska nog skippa hela grejen med färger en stund och bli indieboi igen, jag har så mycket såna kläder så varför inte... Dessutom är det den klädstilen jag har trivts bäst i. Kommer passa bra till mitt Blondbruna som jag har just nu, fast jag funderar på att låta det bruna gå ur och sen färga allt blont igen, sen när jag kommer hem från Japan så kommer det förmodligen att bli SVART!
Jag har aldrig haft svart hår så det ska bli kul.

Juste, alla snackar om att de är "kända" bloggare. Man bloggar inte för att bli känd, visst det är kul med läsare och kommentarer, men man bloggar ju för sin egen skull. Därför tänker jag inte sträva efter att hamna med på vissa listor och sånt, jag tänker inte ändra på min blogg efter vad modet tycker. Jag ska fortsätta med mina impulsinlägg och det får ni leva med. (:

Bloggar jag tipsar om är:
Pandasoppa.blogspot.com  Agnes underbara blogg! Mode och glitter, kan det bli mer fab än pandasoppa?
Pulsurbalans.blogg.se En tjej som jag hittade på bilddagboken, hennes blogg är alltid mysig att kolla!


Feel free att kommentera med era bloggar, alltid kul att se om man hittar något man gillar!

Nu måste jag dra iväg!
Ha det bra nu raringar!

/J&S

Dagens artist: Depeche Mode och Markus Krunegård

Kommentarer
Postat av: Marcus

HIHI SES IMORRN VA :$

du bloggar bra, faktiskt.

2009-11-25 @ 21:31:13
Postat av: pandasoppa

vad fint att du tipsar om både mig och alpha/sockerfluffshåret! våre bloggar är ju bäst haha. du har en fin blogg men mer uppdateringar och feta bilder!!!

2009-11-25 @ 21:59:06
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: Apelsin

http://escapist.stubbis.com/#home

http://scarykids.blogg.se



Helt fina bloggar!

2009-11-27 @ 20:06:46
URL: http://apelsiiin.blogg.se/
Postat av: ALPHA

åh, så himla fint att jag fick finnas med! och fina söta gulliga pandasoppan. PUSS.

2010-01-04 @ 02:46:24
URL: http://pulsurbalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0