Kortkortkort


Fniss, jag har en sån blå/svart skjorta. <3

Nu har min stiländrig påbörjats!
Funderar nästan på att klippa bakhåret kortkort och bara ha långt på sidorna till en kort lugg. Vad tycker ni?

Nu ska jag inte skirva så långt som jag brukar, kommer inte på vad jag ska skriva, senare ikväll så ska jag fixa mig lite efter mina inspirationskällor som ni sett, bilder kommer att komma!.
Åh, livet leker verkligen inte, de som säger att ungdomen är så kul och full med fest som den tydligen ska vara ljuger! Det är plugg plugg plugg och när du är klar med det så kommer du hem och pluggar mer, städar, försöker att hålla kontakten med folk på nätet och ja, ni förstår!
Men snart blir det USA! Hotell på Broadway liksom! :D

Jaja, hörs senare ikväll!
/J&S


Kommentarer
Postat av: pandasoppa

jävlar, hot guyz <3

ja jag tycker absolut du ska klippa dig. det är svårt att ha en seriös look när man har emohår haha! nej, du har inte emohår men u get mah point. klipp så som du skrev. eller som Macaulay Culcn i party monster-filmen. Nittiotal med undercut plus längre uppe = låter asfult men är snyggt. har du sett den fattar du, har du inte sett den så se dan för fan



http://farm4.static.flickr.com/3185/2978960603_4f6a27f1c1.jpg



2009-11-29 @ 22:08:41
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0