Ny stil coming up!

Har bestämmt mig för att dra ner på färgerna nu till vintern och köra lite mer avslappnat och casual.
Hittat lite bilder som kommer att vara min vägledning fram tills mars nästa år. Har haft lite funderingar angående vad jag ska göra med håret som ni vet, men nej, nu får det vara nog, det har tagit tillräckligt med smällar! Jag ska bleka utväxten och sen ska det få vila!
Ska ju trotts allt spara ut det, kan inte döda det än. Men när det är långt så kommer det nog bli antingen helblondt igen, eller kanske riskerar jag allt och färgar det svart till nästa höst? Ni får tycka till om det och kom gärna med tips om vad jag borde göra med huvudmössan!

Har även funderar lite på att börja fotografera analogt på allvar! Jag har ju en Canon F1000 här hemma som bara ligger och skräpar, känns väldigt onödigt. Så innom kort ska jag börja träna upp mina analoga färdigheter!

Men men, nu till lite bilder, kom gärna med feedback, länkar till andra fina kläder och stilar och tipsa om vad jag ska göra med håret! Puss och hej!
/J&S


Kommentarer
Postat av: kurryboy

Sista bilden, om nom.

vill ha.

2009-11-27 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0