Watchout! There's ghosts!

Tänker göra ett litet musikinlägg och tipsa om ett av alla de band jag lyssnar på!





Om ni inte har gissat er till vad de heter nu så är ni dåliga.

Musiken de gör är väldigt elektronisk men härliga texter och trallvänliga låtar som lätt sätter sig på hjärnan.
De låtar jag främst tipsar om med Watchout! There's Ghosts! är följande:
  • I'll Take Famous Murders For 500$
  • I Ruin Dreams, Not Nightmares
  • Makin Moves
Enligt mitt iTunes så är de techno, de är dem dock inte! Vill varna folk för att inslag av skrik kan förekomma i vissa låtar men dock bara väldigt lite, jag gillar hur de nyanserar upp sin musik och gör den väldigt levande med sina glada melodier, halvdjupa texter och deras allmänt roliga attityd!
För er som använder spotify så kan jag även säga att alla deras låtar från deras enda album Ghost Town finns där.
Dock så vill jag även tillägga att de har gjort en låt tillsamman med Electric Valentine com heter Electric Ghosts.
Inte någon låt som jag direkt fastnade för men ändå värd att kolla upp! Kolla youtube, är ganska säker på att den finns där.

Dagens artist känns dummt att ta upp nu men jag tror ni har listat ut även det.
Jag lovar att bli mer aktiv och just nu är målet fem inlägg i veckan!
Så kolla oftare, kommernera och massa mer!
Snart kommer en videoblogg upp om jag orkar filma en också... Men aa, vänta ett tag så kommer den! LOVAR!

Ha det bra nu raringar! :*
Pussar och kramar från J&S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0