Free Fall Without A Parachute.


All The Best Cowboys Have Daddy Issues!

Yes!

Igår till idag så sov jag hemma hos Oliviagumman!
Det var mys, massor av spelande och skoj vid datorn.

Nu är jag hemma och har precis fixat min Farmville, vilken tönt jag är.
Imorgon blir det pluggande hela dagen och sen på fredag så blir det EC-träff på bågen. Ser fram emot att träffa Kevin, Agnes, Niklas (om han nu heter så) och några fler. Kanske lyckas dra dit André också om han är i stan.

Blir inget Västerås för mig i helgen, har alldeles för mycket att göra, förlåt!
Men jag lovar att jag ska åka dit så snart jag kan!

Över jul så ska jag och familjen åka till USA och träffa lite släkt och shoppa loss! Skor är billigt där har jag hört så vi får se vad jag köper!
En sak är iallafall säker, det kommer bli askul! Vi ska gå och se musikal, vet inte vilken det blir än med det verkar pendla mellan Hair och Phantom of the opera, jaja, vilken det än blirså är jag glad, det är inte varje dag man går och ser musikal på Broadway!

Som ni kanske har märkt så har jag ju färgat håret, mamma blev inte allt för sur som tur är. Jag blev riktigt nöjd med resultatet. Visst, jag har ju haft likadant förut så jag visste redan hur det skulle bli, men ändå!
Om ni undrar öer färgen jag använde så är det en vanlig HM-toning som ska sitta i 20 tvättar, nyansen jag köpte heter Brownie och är lite rödbrun, jag gllar den starkt! Påminner lite om min naturliga hårfärg.
Så, nu har jag varit en liten patetisk modebloggare också, jag kommer lätt bli nya Kissies eller Blondaa... Fast när jag tänker efter så... Nej.

Jaja, det var nog allt jag hade att skriva just nu! Lovar att bli lite mer aktiv här!

Dagens artist: Raein (Med låtarna The Tree och The King Is Dead)

//J&S



Life Is Not A Waiting Room.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0