Bilder från USA, iallafall några.


Feels like flying, right?
Fotat i Willis Tower (Chicago) i en glasbur från våning 103 rakt ner mot marken.


Jag som står i glasburen, jag vet inte varför jag trycker mig mot rutan sådär faktiskt, asfult. Men men, ni ser iallafall mina nya byxor och mina nya skor och min nya jacka (som jag älskar mer än mig själv).


En metallböna i Chicago, okej, alla bilder jag kommer läga upp är från Chicago, jag orkar inte lägga upp några från New York.


Fotat i vår hotellobby! Sofforna var väldigt mjuka där, det var varm och skönt och väldigt fint inrett.


Min favoritdel av hela Chikago! En älg.
Så jävla vacker!


Min nya parfym jag köpte! Vintage Black av Kenneth Cole! Doftar underbart!


Se ville det regna lite också! Det var skönt med lite regnt efter allt snöande faktiskt!
Omväxlande!


Det var allt, kanske kommer mer från new York och Minneapolis/St. Paul senare om jag orkar!

Kommentarer
Postat av: OhLuke

Glasburen var läskig :c

2010-01-23 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0