Förlåt då!

En uppdatering, helt otroligt!

Haha, vet att några av er har klagar, speciellt du Ankan!

Men här har ni er mysiga uppdatering!
Danny Disney

Jaja, till inlägget då!
Som ni förstått så r jag hemma från USA nu! Woho tänkerni då, jag vill bara tillbaka dit!
Köpte två par Dr.Martens skor där, de älskar, jag, köpte mycket mer också men ärligt talat, vem bryr sig? Ni lär ju se de sakerna på bilder immon en snar framtid antar jag.
Sitter här och lyssnar på Tears for Fears, bra bloggmusik måste jag säga! Trotts att jag inte kommer på vad jag ska skriva. Åh, skolan är mys just nu! Fick VG i Naturkunskap som var en 50 poängskurs! Väldigt bra och mycket roligare än kläder!

Emocore.se
Underhållande sida!
Min bästa vän är admin där.
Min andre bästa vän är utslängd därifrån.
Anledningen till att jag fixade blogg finns där.
OSV
Men hittar mycket skojj på den sidan faktiskt, trotts att majoriteten av de som hänger där är utseendefixerade idioter! Men jag älskar dem innert inne!

Svart/vitt! Åh, jag älskar att fotografera i svartvitt! Spelar roll om ni har oren hud och shit, det spelar ingen roll! Ser bra ut ändå! Så jävla praktiskt!

Kärlek!
Åh vad folk älskar att läsa om kärleksproblem och skvaller, men vet ni vad! Nu har jag varit singel allt för länge och det har till och med slutat bekymra mig, för att alla jag blir kära i lyckas jag ändå bara såra, så jag har tänk på att bara luta mig tillbaka och låta andra göra raggandet, jag har tröttnat på det!

Jag ska försöka uppdatera på söndag också om jag har tid, kanske gör en videoblogg tills dess!
Älskar er som faktiskt orkar kolla här!
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: ankan

hihi :D som jag har väntat på en uppdatering ;)

fina bilder :D sköt om dig

2010-01-22 @ 17:10:47
URL: http://theduck.blogg.se/
Postat av: Anonym

En uppdatering, fniss!

Emocore är trevligt!

2010-01-22 @ 17:50:44
Postat av: A

Jag orkar kolla!



Älskarey btw!

2010-01-22 @ 18:09:35
Postat av: Mattias

Att kolla här på denna bloggen är ju bara en ren fröjd! och du är ju såå himla söt! (A)<3

2010-01-22 @ 18:50:31
URL: http://momentsofayouth.blogspot.com
Postat av: agnes

äre ja som är ankan



bra uppdatering!!!

2010-01-23 @ 00:56:02
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0